Venit minim de incluziune
Incepând cu data de 25.06.2024 Serviciul Evidenta si Plata Beneficii de Asistenta Sociala își va desfășura activitatea în sediul Directiei de Asistenta Sociala situat in Municipiul Brăila, str. Scolilor nr. 64.
Program de lucru: Luni - Joi 8.30 - 15.00 Telefon S.E.P.B.A.S.: 0786273162
Acte necesare
0. Cerere VMI - descarca aici!
1. Act de identitate solicitant;
2.Acte de identitate ale membrilor de familie cu care locuieşte solicitantul şi au vărsta peste 14 ani;
3. Certificate naştere pentru membrii familiei care au vârsta cuprinsă între 0-14 ani;
4.Certificat căsătorie;
5. Hotărâre divorţ definitivă şi irevocabilă / de incredintare minor;
6.Cupoane de pensii, cupoane alocaţii de stat şi adeverinţe de salarizare privind veniturile nete realizate de solicitant şi membrii familiei eliberate în luna anterioară depunerii cererii;
7. Acte din care să rezulte încadrarea, potrivit legii, în categoria persoanelor cu handicap accentuat sau grav ori în gradul I sau II de invaliditate, pentru persoanele aflate în întreţinere
8.Adeverinţă eliberată de AJOFM Brăila pentru solicitant şi membrii familiei care au vârsta peste 16 ani şi nu frecventează cursurile şcolare;
9.Adeverinta medicala eliberată de medicul specialist de medicina muncii privind incapacitatea de munca;
10.Adeverinţă eliberată de Asociaţia de Proprietari (numărul şi numele persoanelor care locuiesc);
11.Act de proprietate/contract de închiriere/comodat;
12.Certificat de deces;
13. Adeverinţă elev pentru membrii familiei care urmează o formă de învăţământ;
14. Acord privind colectarea datelor personale- descarca aici
15. Angajament de plata VMI - descarca aici!
16. Alte acte (după caz).
Formulare
1. Dosar nou
Acord privind colectarea datelor personale
Consimtamant utilizare mijloace electronice
2. Modificare dosar